Wednesday, December 13, 2006

Sister Sledge - He's the Greatest Dancer (Mexicos Fresh Christina Combination)

Den här gjorde jag och Mikael i samma veva som George Duke-låten jag postade för ett tag sedan. Den är gjord enligt samma princip, dvs mixa ihop samplad låt med originallåt. Fast till den här komposistionen slängde vi ner lite sång från en ung amerikansk sångerska i grytan...

Sister Sledge - He's the Greatest Dancer (Mexicos Fresh Christina Combination)

PS. Nu är de trasiga länkarna fixade, så alla låtar ska funka. Tyvärr försvann ju nedladdningsstatistiken eftersom jag lade upp nya länkar. Kyliemixen hade hunnit upp i smått fantastiska 2140 (!) innan jag bytte ut den. Jag vill ge ett jättestort tack till alla som har laddat ner, länkat och cross-postat. DS.

5 Comments:

Blogger Laban said...

Please help me find a new way too earn money mister anonymous, It´s christmas time and I am really poor librarian!

Douglas: Fan vilket jobb du gör, låtarna är grymma och det ÄR helt sinnesjukt med över 2000 nerladdningar. Tusen kramar.

9:13 AM  
Blogger Opera Bel Canto said...

Galet galet!! Kan man få mer livespelningar med Kopia? Allt du gör är så sjukt bra!

4:09 AM  
Blogger Jakob said...

Ska hem och lyssna genast.2000 helt bananas b-a-n-a-n

Technology accapellan jag fick av dig är grym. Ska garanterat ner i dj-påsen.

Har du sprungit på fler accapellor?

9:09 PM  
Anonymous Anonymous said...

This comment has been removed by a blog administrator.

12:23 AM  
Anonymous bag said...

I am very enjoyed for this blog. Its an informative topic. It help me very much to solve some problems. Its opportunity are so fantastic and working style so speedy. I think it may be help all of you. Thanks a lot for enjoying this beauty blog with me. I am appreciating it very much! Looking forward to another great blog. Good luck to the author! all the best!

9:59 AM  

Post a Comment

<< Home