Wednesday, October 18, 2006

Charlie/Whitney Houston - I Wanna Dance With a Spacerwoman (Kopia Combinazione Mix)

Den här gjorde jag i våras, har för mig att det var inför det första l'Amour Pour Toi på Retro. Fina tider. Den har spridits litegrann sedan dess, men jag tyckte det var lika bra att lägga upp den här ändå.

Till tonartshöjningen på slutet fick jag spela in lite egna syntslingor, vilket givetvis gjordes på en italiensk synt från början av 80-talet, min kära Siel Mono.

Charlie/Whitney Houston - I Wanna Dance With a Spacerwoman (Kopia Combinazione Mix)

6 Comments:

Blogger Laban said...

Grattis! Martin postade NKOTB mixen på
db idag och den är ju sjukt värd det. Du är som Kristina från dufvemåla men tvärtom, som jag längtar till jönnet. Vi måste fylla bilen med billig skumpa
och persikojuice eller rebenschoppe och försk mynta, ditt val.

1:26 PM  
Blogger Laban said...

färsk självklart.

1:26 PM  
Blogger Douglas Holmquist said...

calle: Fint att du gillar det!

laban: Woosh, jag är så jäkla taggad nu! Mmmm, mynta.

4:31 PM  
Anonymous Anonymous said...

Wow, det var jättebra... självklart kan jag inte få nedladdningsgrjen att funka för jag är datailliterat, men det vore jättesnällt om du brände alla låtar till mig. Pleeeeeeeease.

6:57 PM  
Blogger Douglas Holmquist said...

kristina: Klart jag gör det! Ska bränna filmer till dig också. Kommer nog till Malmö på söndag, så jag hör av mig då.

9:46 PM  
Anonymous Anonymous said...

themexicos.blogspot.com

4:07 PM  

Post a Comment

<< Home