Wednesday, November 29, 2006

Ring Snuten - Ta det lugnt (Kopia Water No Get Enemy)

Nu är det nästan en hel månad sedan den förra postningen, men jag har inte legat på latsidan, snarare tvärtom. Har gjort mycket annan musik än den som passar för att läggas upp här, samt jobbat med en del remixer som inte är klara än. Igår hände dock något som sällan händer mig, nämligen att jag helt oplanerat började jobba med en låt bara för att jag inte kunde låta bli, och dessutom fortsatte jag tills den var klar fastän det var mitt i natten och jag skulle jobba morgonen efter.

Låten i fråga är Ring Snutens (Patrik Lindgren) obeskrivligt vackra Ta Det Lugnt som är det närmaste Make It Easy On Yourself någon någonsin har kommit. Och det vill verkligen inte säga lite.

Ring Snuten - Ta det lugnt (Kopia Water No Get Enemy)

5 Comments:

Blogger Martin said...

Oj, som jag har väntat. Men varje gång så är det värt det. Tokigt bra!

10:46 PM  
Blogger Douglas Holmquist said...

martin: Tackar! Jag förresten en "jävligt skön grej på gång" till dig. Men vi talar mer om det i mail snart.

11:48 AM  
Anonymous Anonymous said...

hej douglas!
Det skulle vara fint om du kunde ladda upp låten igen. Måste ha missat den här när du la upp den.

2:52 AM  
Anonymous Shoes said...

Thanks this made for very intresting reading. I really adore your site, the theme is extremely cool. I have visited here a number of times but never commented, just wanted to let you know… Keep up the great work!

2:14 AM  
Anonymous bag said...

I think it may be help all of you. Thanks a lot for enjoying this beauty blog with me. I am appreciating it very much! Looking forward to another great blog. Good luck to the author! all the best!

8:58 AM  

Post a Comment

<< Home