Tuesday, October 17, 2006

Programförklaring

För ett tag sedan märkte jag att ganska mycket av den musik jag gör, själv och tillsammans med andra, är sådant som aldrig kommer att släppas på skiva. I några fall på grund av rättigheter och i några på grund av det inte riktigt passar in någonstans. I ganska många fall är det musik gjord för ett speciellt tillfälle - en fest, en konsert eller ett dj-set. Jag kände hursomhelst att det vore synd om den musiken bara tynade bort, så jag började fundera på vad som kunde göras åt det, och skapade den här bloggen. Här kommer jag alltså att posta remixer, covers, klipp-och-klistra-grejer och annat.

Välkomna.

/Douglas

9 Comments:

Blogger Viktor Sjöberg said...

So Special!

2:25 PM  
Blogger Laban said...

Och du kommer göra en och annan husarm väldigt glad.
http://husarm.blogspot.com

3:16 PM  
Blogger Douglas Holmquist said...

viktor: Kärlek!

laban: Fan vad fint av dig! (Jag jobbar på med icke skyddat material också...)

3:20 PM  
Blogger Laban said...

Jag har outat dig på disco belle, hoppas du får så många träffar du förtjänar.

4:39 PM  
Blogger Douglas Holmquist said...

laban: Trevligt, jag tänkte meddela dem, men hittade inte deras mail.

5:06 PM  
Anonymous Anonymous said...

Yay Douglas!

6:26 PM  
Anonymous Anonymous said...

Härligt!

11:10 AM  
Anonymous Anonymous said...

shit. sicken kvalitet! jag ser verkligen fram emot nästa kopiagig.

2:10 AM  
Anonymous bag said...

It help me very much to solve some problems.Many writers pretend to know what they’re talking about when it comes to this topic and in reality, very few people actually get it. I think this is a great post.

3:23 AM  

Post a Comment

<< Home